Informacja dot. XII edycji kampanii społecznej Trzeźwa Małopolska NO PROMIL – NO PROBLEM 2019.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
12 września 2019

Uprzejmie informujemy, że ruszyła  już XII  edycja kampanii społecznej  No Promil – No Problem. Miasto Gorlice już 12  rok z rzędu uczestniczy w działaniach tej kampanii.

Głównym inicjatorem  kampanii jest Stowarzyszenie Inicjatyw Społecznych  Wieliczki  Solny Gwarek w partnerstwie z gminami, które zgłoszą swój udział w kampanii.

Celem kampanii jest ograniczenie na terenie Małopolski liczby osób, które prowadzą pojazdy pod wpływem alkoholu i innych środków psychoaktywnych oraz zmiana społecznego nastawienia wobec nietrzeźwych kierowców – wzmocnienie u pasażerów gotowości do powstrzymywania pijanego kierowcy

EDUKACJA

Kampania to również okazja do:

-> uczenia (się) odpowiedzialności za podejmowane decyzje ...

-> poznawania Małej Ojczyzny (oraz szacunku do jej historii i tradycji)

-> poznawania i rozwijania talentów, pasji, aspiracji, (sposobów) zaangażowania

-> wzajemnego inspirowania się oraz wiele, wiele innych możliwości

Na podstawie policyjnych statystyk wynika, że w samej Małopolsce co 4 wypadek drogowy spowodowany jest przez młodego kierowcę. Z analiz wynika, że prawie 29 % wypadków drogowych spowodowanych przez nietrzeźwych kierujących stanowią tzw. młodzi kierowcy w wieku 18 – 24 lata

DZIAŁANIA

-> MARSZ TRZEŹWOŚCI - stał się już "świecką tradycją" w wielu gminach

-> profilaktyczne zajęcia warsztatowe - NOP NOP

-> szkolenia dla liderów młodzieżowych

-> szkolenia dla Rad Pedagogicznych

-> nopromilowe konkursy

-> DEKLARACJA pasażera/świadka

i wiele, wiele innych inicjatyw Ambasadorów, Koordynatorów i Realizatorów kampanii ...

PRZEKAZ

JEDNO PIWO - TRZY GODZINY
nie poradzisz, nie ma siły ...

(jak śpiewa Przemek w klipie towarzyszącym kampanii od jej pierwszych edycji)

https://youtu.be/6jzDB16ds1c

Ale przede wszystkim:
RAZEM MOŻEMY URATOWAĆ LUDZI przed śmiercią, kalectwem, utratą wolności

Projekt realizowany  przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego

Partnerzy Kampanii:

Gmina Wieliczka, Instytut Rozwoju Społecznego, Miasto Gorlice

 

 

 

 

 

 

 

 

Galeria

  • Powiększ zdjęcie Logo Kampanii

    Logo Kampanii

  • Powiększ zdjęcie 1

    1